1 خدمات نمای اسپایدر
2 خدمات نمای فین گلس
3 خدمات دربهای شیشه ای سکوریت
4 خدمات نمای کامپوزیت
5 خدمات ویترین های شیشه ای
6 خدمات کرکره های اتومات
7 خدمات یرق آلات NHN
8 خدمات شیشه های لمینت
10 خدمات شیشه دکوراتیو
11 خدمات شیشه های دوجداره
12 خدمات کابین دوش حمام
13 درب اتوماتیک شیشه ای
14 اجرای خدمات مربوط به شیشه
15 هندریل های شیشه ای
16 شیشه های دکوراتیو
17 پارتیشن شیشه ای
18 شیشه های ترکیبی با استیل
19 طراحی و مهندسی نماهای مدرن
20 نمای کرتن وال
21 ترموود
22 سرامیک خشک
23 شیشه های سکوریت
24 شیشه های لمینت
25 شیشه های دکوراتیو
26 شیشه دو جداره
27 موتور های اتوماتیک
28 موتور کرکره
29 موتور های درب شیشه ای
30 هندریل و پای نرده
31 پایه ها
32 کامپانت دفنی
33 کامپانت رو کار
34 یراق آلات شیشه
35 انواع استوپ
36 انواع لولا ها
37 انواع دستگیره ها
38 انواع بست و اتصالات
39 انواع فریم ها
40 انواع قفل ها
41 انواع ریل ها
42 یراق آلات اسپایدر
43 اسپایدر فیکس
44 فین گلس
45 اسپایدر کلمپ
 

آسادر | نمای شیشه فریم لس

نمای شيشه ای فريم لس (Frame Less)

به سیستمی از پوشش نمای خارجی بنا گفته میشود که به عنوان یک دیوار یا پرده شیشه ای کرتین وال(Curtain Wall) فضای داخلی بنا را از خارج آن با پوششی از شیشه هایی بدون دیده شدن زیرسازی جدا نماید. تکنولوژی در نیمه دوم قرن بیستم با شتاب خود دربرآورده کردن این نیاز قدم به قدم به جلو رفته است.

فکر اولیه در نمایشگاه سال 1851 لندن در ساختمان معروف کریستال پالاسی Crystal Palace به مدد تحولات انقلاب صنعتی اتفاق افتاد .
ولی بعدها در نماهای شیشه ای با استفاده از تیغه های عمودی Lamel و ایجاد قاب بندی ها، سپس نیمه قاب کردن و بعد از آن بدون قاب کردن و در سالهای اخیر از چنگک های عنکبوتی Spider Cripe به سمت شفافیت هر چه بیشتر نمای شیشه ای به جلو رفته است.

با ظهور شیشه های رفلکس استفاده از این نوع شیشه ها در نمای ساختمان های مرتفع و برج ها امروز بسیار رواج یافته است. استفاده از نماهای شیشه ای علاوه بر زیبایی امکان استفاده از حداکثر روشنایی در روز را فراهم می کند.

همچنین استفاده از شیشه های دو یا سه جداره یک لایه عایق صوتی و حرارتی مناسب را ایجاد می کند.استفاده از این نماهای مدرن سبب شده که دیتیلهای نصب متفاوت نیز طراحی گردد که از آن جمله شیشه های فریم لس و نماهای لامل ( Face Cap ) می باشد .

این گروه در طول سالها فعالیت خودسعی در پیمودن این راه به عنوان تولید کننده صنعتی در و پنجره آلومینیوم و نمای شیشه ای بسیار تلاش نموده است. محصولات جدیدفریم لس (Frameless)و نیمه فرم لس(Semi Frameless) این گروه با استفاده از یک قاببندی ظریف قطعات شیشه را بر روی یک اسکلت بندی که به نمای خارجی ساختمان متصل شده قرار میدهد.

خصوصیات این قاب بندی علاوه بر هوابندی مناسب و سبک بودن آن این امکان را بوجود می اورد که با تغییراتی اندک سیستم دو جداره کردن شیشه ها، کاملاً قاب از دید نمای خارجی پنهان گردد در حالی که اتصالات به اسکلت به همان صورت قبل خود باقی می ماند .گروه مهندسی آسمان نسبت به گردآوری نیازمندیها و ایده های تمامی عوامل ساخت یک بنا اقدام می کند .
این خواسته ها توسط پرسنل مجرب و کارآزموده مورد بررسی و تحلیل قرارگرفته و در نهایت مناسب ترین شیشه به لحاظ اصول ،اقتصادی، فنی، نکات کاربردی و معیارهای زیبایی شناسانه به مشتریان محترم معرفی می گردد.

طراحی زیبا و استاتیکی این سیستم به همراه عدم استفاده از پیچ و پرچ در مونتاژ علاوه بر زیبایی و دید بسیار عالی، باعث افزایش ضریب مقاومت و آب بندی و هوابندی این سیستم شده است. در طراحی پروفیل این سیستم، مباحث مربوط به باد و زلزله و محاسبات استاتیکی رعایت شده و جهت افزایش کیفیت محصول از اتصالات کلیپسیبه به جای پیچ و پرچ استفاده می شود.
بر خلاف نگاه سنتی که شیشه، این ماده قدیمی 4000 ساله را تنها دیوار مرئی برای پوشش بخشی از بدنه ساختمان می بیند، معمار معاصر با نگاهی نو و اندیشه خلاق،انتظارات چندگانه ای نظیر کنترل نور، انرژی، ایمنی، صدا و زیبایی را از شیشه طلب می نماید.

در نماهای فریم لس شیشه ای، قاب های آلومینیومی نگهدارنده شیشه (شیشه ها می توانند تک جداره و یا دو جداره باشند) بر روی یک فریم فولادی که از پروفیل هایی با سایزهای متفاوت ساخته شده نصب و فیکس می گردند. فواصل شیشه ها با یکدیگر آنقدر نزدیک بوده که فریم فولادی حایل قابهای آلومینیومی از نمای روبرو دیده نخواهد شد .