1 خدمات نمای اسپایدر
2 خدمات نمای فین گلس
3 خدمات دربهای شیشه ای سکوریت
4 خدمات نمای کامپوزیت
5 خدمات ویترین های شیشه ای
6 خدمات کرکره های اتومات
7 خدمات یرق آلات NHN
8 خدمات شیشه های لمینت
10 خدمات شیشه دکوراتیو
11 خدمات شیشه های دوجداره
12 خدمات کابین دوش حمام
13 درب اتوماتیک شیشه ای
14 اجرای خدمات مربوط به شیشه
15 هندریل های شیشه ای
16 شیشه های دکوراتیو
17 پارتیشن شیشه ای
18 شیشه های ترکیبی با استیل
19 طراحی و مهندسی نماهای مدرن
20 نمای کرتن وال
21 ترموود
22 سرامیک خشک
23 شیشه های سکوریت
24 شیشه های لمینت
25 شیشه های دکوراتیو
26 شیشه دو جداره
27 موتور های اتوماتیک
28 موتور کرکره
29 موتور های درب شیشه ای
30 هندریل و پای نرده
31 پایه ها
32 کامپانت دفنی
33 کامپانت رو کار
34 یراق آلات شیشه
35 انواع استوپ
36 انواع لولا ها
37 انواع دستگیره ها
38 انواع بست و اتصالات
39 انواع فریم ها
40 انواع قفل ها
41 انواع ریل ها
42 یراق آلات اسپایدر
43 اسپایدر فیکس
44 فین گلس
45 اسپایدر کلمپ
 

قیمت نصب شیشه سکوریت
قیمت نصب شیشه سکوریت با توجه به متراژ شیشه سکوریت متغیر می باشد. قیمت نصب شیشه سکوریت زیر 10 متر با توجه به تعداد هر دهنه تعیین می شود. قیمت نصب شیشه سکوریت بالای 10 متر، قیمت نصب هر متر شیشه سکوریت از 20 هزار تومان شروع می شود.

ابعاد شیشه سکوریت
بزرگترین ابعاد تولیدی برای شیشه سکوریت، ابعاد 5500*3000 میلیمتر می باشد. شرکت رامادر بنا به درخواست متقاضی اقدام به تولید شیشه سکوریت با ابعاد و فرم دلخواه برای نصب در ساختمانهای مسکونی، تجاری و اداری می نماید. ابعاد شیشه سکوریت با توجه به اندازه گیری های به عمل آمده از مکان تعیین شده و جهت تولید به کارخانه داده می شود تا مراحل تولید و برش را طی نماید، در واقع شیشه جام با ابعاد استاندارد به اندازه 320*220 می باشد و ابعاد بزرگتر از این ابعاد به صورت جام ویژه حساب می گردد و چندین برابر جام با ابعاد استاندارد هزینه در بر دارد.

درب شیشه ای سکوریت
درب شیشه ای سکوریت می تواند به عنوان درب راه رو، دودبند و ... مورد استفاده قرار گیرد. شیشه مورد استفاده درب شیشه ای سکوریت از نوع شیشه سکوریت 10 میل می باشد. درب شیشه ای سکوریت را به عنوان درب مغازه نیز میتوان استفاده کرد.

اتاقک شیشه ای
رامادر موفق به تولید جدیدترین و به روزترین اتاقک شیشه ای در چند سال اخیر شده است که این اتاقک های شیشه ای میتوانند فضایی کاملا شفاف و منحصر به فرد را با استفاده از قابهای فلزی فراهم کند و ساختار شیشه ای بسیار زیبایی را بدون هیچ گونه مانعی برای نمای بیرون ایجاد کند. از این فضاها بسته به شرایط مختلف می توان استفاده های مختلفی داشت که معمولترین موارد استفاده از آنها به عنوان گلخانه یا اتاق شیشه ای در حیاط ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد

انواع شیشه سکوریت فروشگاه:
شیشه سکوریت فروشگاه بصورت شیشه سکوریت ریلی و شیشه سکوریت لولایی تولید و نصب می شود که به عنوان درب ورودی بسیاری ازفروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد. رامادر بعنوان مجری بزرگترین پروژه های نصب شیشه سکوریت، بسیاری از پروژه های فروشگاهی را در رزومه خود به ثبت رسانده است.

شیشه سکوریت ریلی
شیشه سکوریت ریلی خود در سه نوع شیشه سکوریت فریم دار، فکی و اسپایداری تولید و نصب میشود که بسیار در بازار مورد استقبال قرار میگیرند. همانطور که از نام شیشه سکوریت ریلی مشخص است بر روی ریلی باز و بسته می شود. هر مدل از شیشه سکوریت ریلی دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد که حرکت بر روی ریل ویژگی مشترک این محصول می باشد.

شیشه سکوریت ریلی فکی:
شیشه سکوریت ریلی در مناطق مختلفی از دنیا مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله جنوب اروپا و قاره آمریکا که محبوبیت بسیار بالایی در بین عموم دارد. از شیشه سکوریت ریلی فکی می توان در فروشگاه ها، اتاق هتل ها، آپارتمان ها و ... استفاده نمود. به دلیل عدم وجود فریم در شیشه سکوریت ریلی فکی، این مدل شیشه سکوریت ریلی، قیمت مناسب تری نسبت به 2 مدل دیگر دارد. شیشه سکوریت استفاده شده در شیشه سکریت ریلی فکی می تواند به 2 صورت مات و شفاف استفاده گردد. طرح های مختلفی را با استفاده از سندبلاست می توان بر روی این مدل شیشه سکوریت ایجاد کرد که علاوه بر زیبایی می تواند جلوی دیده شدن فضای داخل را نیز بگیرد. استفاده از یراق آلات با کیفیت و مرغوب بر عملکرد بهتر شیشه سکوریت ریلی فکی تاثیر بسیار زیادی می تواند بگذارد. از مهمترین یراق آلات مدل ریلی فکی، ریل و فک آن می باشد که عمل باز و بسته شدن درب توسط آن ها انجام می شود.