1 خدمات نمای اسپایدر
2 خدمات نمای فین گلس
3 خدمات دربهای شیشه ای سکوریت
4 خدمات نمای کامپوزیت
5 خدمات ویترین های شیشه ای
6 خدمات کرکره های اتومات
7 خدمات یرق آلات NHN
8 خدمات شیشه های لمینت
10 خدمات شیشه دکوراتیو
11 خدمات شیشه های دوجداره
12 خدمات کابین دوش حمام
13 درب اتوماتیک شیشه ای
14 اجرای خدمات مربوط به شیشه
15 هندریل های شیشه ای
16 شیشه های دکوراتیو
17 پارتیشن شیشه ای
18 شیشه های ترکیبی با استیل
19 طراحی و مهندسی نماهای مدرن
20 نمای کرتن وال
21 ترموود
22 سرامیک خشک
23 شیشه های سکوریت
24 شیشه های لمینت
25 شیشه های دکوراتیو
26 شیشه دو جداره
27 موتور های اتوماتیک
28 موتور کرکره
29 موتور های درب شیشه ای
30 هندریل و پای نرده
31 پایه ها
32 کامپانت دفنی
33 کامپانت رو کار
34 یراق آلات شیشه
35 انواع استوپ
36 انواع لولا ها
37 انواع دستگیره ها
38 انواع بست و اتصالات
39 انواع فریم ها
40 انواع قفل ها
41 انواع ریل ها
42 یراق آلات اسپایدر
43 اسپایدر فیکس
44 فین گلس
45 اسپایدر کلمپ
 

New Page 1

انواع نرده استیل
نرده استیل امروزه جایگاه نرده های آهنی را به خود اختصاص داده است و با برتری هایی همچون جلای استیل ، قیمت مناسب ، طرح های فراوان ، استحکام مناسب و همچنین سازگاری با انواع دکوراسیون همواره جایگاه بهتری نسبت به نرده های دیگر پیدا می کند
گروه صنعتی اتحاد با سابقه بیش از نیم قرن تجربه در اجرای انواع نرده در نصب نرده های استیل مهارت و سابقه خاص خودش را دارد
همچنین گروه صنعتی اتحاد خود تولید کننده ، عمده فروش و وارد کننده کلیه متریال استیل می باشد به همین علت در کیفیت اجناس بسار موفق بوده است و توانایی اجرای نرده های استیل در هر شرایط و با هر آلیاژی (201/304/316 و … ) را دارد .
انواع نرده های استیل متداول :
نرده های استیل خطی افقی

نرده در ابتدا صرفا به منظورحفظ امنیت در ساختمان باب شد ولی با توجه به روحیه ایده آل گرای انسان کم کم بحث جلوه و کیفیت بیشتر، پای نرده استیل یا فولاد را به ساختمان ها باز کرد. استنلس استیل یا فولاد های ضد زنگ آلیاژهایی بر پایه آهن هستند که شامل حداقل 10.5% کروم باشند، این آلیاژ نسبت به جنس نسل قدیم نرده های آهنی تغییرات چشمگیری داشته و به دور از معایب آهن محاسنی هم دارد که خاصیت ضد زنگ زدگی و پوسیدگی و مقاومت در برابر حرارت از آن جمله می باشد. فی الواقع افزودن عناصر دیگر به آهن در ایجاد خواص بی نظیر آلیاژ حاصله شایان ذکر است. مثلا باافزودن کروم به آهن، استیل ضد زنگ یا استینلس استیل به دست می آید که در برابر خوردگی های مختلف مقاومت بالایی دارد. از سوی دیگر خواص فلزی بهبود یافته استیل از نظر انبساط و دوام، آنتی باکتریال بودن و سهولت تمیز کاری استیل، این نسل نرده استیل را مبدل به کالای مورد علاقه برای منازل، مکان های عمومی ،رستوران ها و .... نموده است.
ظاهر لوکس و براق این نوع نرده نقره ای زیبا نقش بسزایی در طراحی داخلی و خارجی ایفا می کند و با لبه های صاف، صیقلی و پولیش خورده خود ایمنی، زیبایی و ظرافت را برای بنا به ارمغان می آورد.
ساخت و نصب سریع نرده های محکم و امن استیل با یراق آلات انتخابی شما میسر است.
نرده 1 خط استیل داریوش نرده استیل 4 خط ویلایی نرده استیل 3

نرده استیل 4 خط کشویی نرده استیل 2 نرده استیل سه خط لوله فشم

نرده استیل ضد خش و ضد زنگ است و در مقابل اشعه خورشيد، گرما، سرما، برف و باران و رطوبت و حرارت و محیط های اسیدی و قلیایی مقاوم است و تغيير رنگ و شکل نمي دهد. از لحاظ ظاهری زیبا و لوکس است و سطح صاف و صیقلی و براق دارد. در برابر خوردگی وضربات و سایش مقاوم است. این محصول دارای عمر مصرف طولانی و گارانتي مادام العمر در برابر زنگ زدگي و تغيير رنگ دارد و با گذشت زمان مات نمی شود. با توجه به قابليت انعكاس نور، سطح استیل براق تر و دكوراتيوتر از آلومينيوم و برنج است. آلومينیوم و برنج نرم است و به راحتي بر روي آن خط و خش می افتد. محصولات برنجي بر عکس استیل به مرور زمان تغيير رنگ می دهند. نصب نرده استیل آسان و سریع است و بدون از دست دادن شکل ظاهری تا نود درجه با دستگاه خم قابل خم شدن است. نرده استیل به نوعی بهداشتی است و مناسب برای مکان هایی مثل بیمارستان ها، بانک ها، اورژانس ها،و ادارات و هتل ها است.

تفاوت نرده استیل با سایر نرده ها در این است که نرده استیل از یراق آلات جداگانه تشکیل شده است. پس از ثبت ابعاد پروفیل ها برش می خورند و به وسیله اتصالات و یراق آلات استیل به یکدیگر وصل شده و نصب می شوند.
هنگام نصب نرده استیل با حفاظ شیشه ای از پروفیل 38 میلیمتری استیل برای پایه ها و از پروفیل 51 میلیمتری استیل برای هندریل استیل استفاده می شود. برای نصب حفاظ شیشه ای از گیره های مخصوص استیل یا یراق آلات نگهدارنده شیشه استفاده می شود. برای افزایش امنیت از شیشه های سکوریت و لامینت استفاده می شود.

نرده استیل 3 خط محلاتی نرده استیل 3 خط نرده استیل 3 خط با هندریل

نرده استیل، نرده استیل راه پله، قیمت نرده استیل، حفاظ استیل، قیمت حفاظ استیل، استیل 304، حفاظ استیل پنجره، نرده راه پله

پله که متصل کننده دو فضا یا بیشتر با هم است خود متشکل از قطعات اتصال دهنده دیگری می باشد . لوله استیل استنلس توسط این اجزا به نرده استیل تبدیل می شود. گزینه مطلوب برای یراق آلات نرده همان استنلس استیل می باشد که به خاطر پوشش اکسید کروم روی آن که مانع ترکیب اکسیژن و در نتیجه زنگ زدگی می شود، همچنین ظاهر لوکس و براق آن که باز هم به علت وجود کروم است، خاصیت ضد خش و خوردگی، تنوع طرح و مدل، ابعاد و ضخامت های مختلف نرده استیل را به انتخاب اول در صنعت ساختمان مبدل کرده است. در ادامه توجه شما را به نمونه هایی از یراق آلات نرده استیل جلب می کنیم:
به طور کلی پس از تعیین محل اتصال نرده و علامتگذاری با دریل، نقاط مربوطه را تخلیه کرده ومیله ها را داخل حفره ها با چسب سنگ محکم کاری کرده و سپس نرده استیل را با پیچ و مهره و اتصالات دیگر نصب می کنیم.
از جمله این اتصالات می توان به یراق زانویی اشاره کرد که همانند نام خود وظیفه ای مشابه زانوی انسان را یدک می کشد، اتصال دو قسمت لوله و تبدیل به کلیتی به نام نرده را سبب می شود.

مهره ماسوره که شامل دو بخش نر و ماده می باشد که جداگانه به انتها و ابتدای دو لوله وصل شده و سپس با چفت و پیچ شدن یک لوله واحد را می سازند.

نعلبکی یا کف کوب ها روی زمین نصب شده و هنگام نصب نرده روی آنها استحکام و در یک راستا قرار گرفتن نرده را شاهد هستیم.

یراق چاکدار ناخنی برای نصب و محکم کاری هندریل یا همان دستگیره روی نرده استیل به کار برده می شود.